“Din pacate, acest comportament antijurnalistic incepe sa devina norma si sa defineasca o masa critica de pseudo-gazetari. In curand, ei vor pretinde ca sunt adevaratii jurnalisti si ca metodele lor sunt cele bune. Ei au confiscat discursul corect, vorbesc mereu in numele unor valori pe care le incalca primii“. Dan Tapalaga, Hotnews.
Este un citat exact despre ce se intampla in presa acum. Pornesc acesta mini-campanie pentru ca m-am saturat de lichelele care poarta legitimatia de jurnalist si o folosesc pentru cauze care n-au nicio legatura cu profesia. Ieri si azi, Razvan Dumitrescu, realizatorul emisiunii Realitatea zilei, de la Realitatea – da, aia cu respect, a dat dovada perfecta de sluga, de gunoi, de amator si manipulator ordinar. In ambele emisiuni, Dumitrescu a incercat sa-l spele de pacate pe Sorin Rosca Stanescu. In prima a dus in derizoriu totul si l-a lasat pe Sorin Rosca Stanescu sa-si faca jocul fara a chema in emisiune niciun jurnalist profesionist, iar Costi Rogozanu si altii au demonstrat asta.
In seara asta, Razvan Dumitrescu a pus tunurile pe Catalin Macovei, seful ANI, pe care evident l-as vrea demis. Deci din victima unui santaj, Macovei a fost transformat mult in nenorocitul care trebuie zburat de pe functie pentru ca a fost atras in capcana si apoi a recunoscut ca s-a simtit sanstajat de colaboratorul Realitatii tv, respectiv SRS. Marturisirea sa va atarna greu in orice dosar va incepe. Si sunt convins ca se lucreaza la o asemenea ancheta. Cred ca orice as scrie acum nu poate avea greutatea unor inregistrari video in care Dumitrescu a facut jocul altor ciudatenii din presa, care au afaceri cu statul, jongleaza cu informatiile pentru a avea castiguri materiale si apoi pozeaza in roluri de virgine. Important este ca de data asta a avut opozitie, iar Ulieru – fost purtator de cuvant al SRI – a vrut sa-l ajute pe Dumitrescu, dar a dat-o in bara cand a caracterizat limbajul lui Chirieac drept al unui obsedat sexual.
In continuarea mizeriei de spalare a cuplului SRS- BC si directionarea atacului de la Macovei spre Basescu, Razvan Dumitrescu a adus in partea a doua a emisiunii un subiect vechiculat de Gardianul, ziar pe care actualul prezentator-realizator l-a condus fara succes si unde ziaristii isi iau leafa din doua in doua luni. E vorba de asa-zise fraude in alegerile europarlamentare care ar fi avantajat-o pe fiica lui Traian Basescu.
Emisiunea a fost dupa o alta tentativa de un asa-zis echilibru in care Prelipceanu si Laura Chiriac l-au lasat pe SRS sa afirme in direct ca Macovei era procuror DNA cand a semnat acel contract de imprumut dintre doua parti in calitate de martor. Omul a strigat in telefon ca nu era procuror, dar nu s-a revenit asupra lui, iar Rogozanu – invitat curios in studio – a apucat sa spuna doua doua propozitii: ca toate organizatiile media (CRP si COM) au punctat ceea ce stim toti cei de bun simt. Mai exact ca acel comportament al “jurnalistilor” Bogdan Chirieac si SRS nu cadreaza cu profesie, ci din contra.
In final, il declar pe Razvan Dumitrescu primul gunoi din presa in galeria celor care vor urma. Astept sugestii si reclamatii, dar si secvente video in care tovarasul angajat la Sorin Ovidiu Vantu continua sa faca un joc pe care l-am anuntat de cand SOV a facut acea firma cu Cozmin Gusa si l-a numit pe Cornel Nistorescu la carma Cotidianului. Mai precis: trustul va fi inrolat in armata de propaganda a PSD. Atunci am fost contrazis.
Nota. Toate sugestiile cu ziaristi de acest tip pot sa-mi fie postate aici sau mai bine sa mi le trimitei pe e-mail cu descrierea si dovada manipularii, pupincurismului, ilegalitatilor etc. Adresa e tiberiulovin@yahoo.com. Eventual si cu o poza.
RSS Feed
Twitter
12 Noiembrie 2009, 19:43
Tiberiu Lovin
in
Tags: 








Noiembrie 12th, 2009 at 19:54
intrati si pe site-ul realitatii la emisiunea lui. comentariile cititorilor sunt “pline de respect” la adresa realizatorului. jenant si daca n-ar fi dramatic, pentru ca oameni ca dumitrescu [hm, nici calculatorul nu vrea sa scrie cu majuscule numele lui), reprezinta ziaristii, ar fi de ras in hohote. asta in timp ce ziaristii adevarati au fost trasi pe drapta si mor de foame sau sunt umiliti de tot felul de neterminati ajunsi din genunchi cu limba in curul sefului, in postura de sefi.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:16
orfana: multumesc de sugestie. chiar am sa iau cu copy+paste sa le pun aici. dumitrescu este un gunoi care se alatura gunoaielor din acelasi aluat. de aceea si face astfel de jocuri mizerabile.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:21
Dumitrescule, esti un gunoi. Sa-ti stea in gat mancarea cand stai la masa cu familia! Ticalos ordinar ce esti!
Noiembrie 12th, 2009 at 20:24
Nişte adăugiri: când a venit Vântu la RTv, Răzvan i-a luat primul interviu. După care a făcut gât că Vântu n-o să-i sufle lui în ciorbă, că e ziarist independent ce naiba. După care a fost retrogradat/detaşat (era o exprimare mişto pe vremea lui Ceau, nu-mi vine în minte acum) la Gardianul. După ce şi-a ispăşit perioada de penitentă, a fost rechemat la vatră.
Acum prezintă emisiuni la RTv şi nu-şi mai râgâie independenţa toată ziua.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:26
Tiberiu Lovin, imi pare rau ca nu ai reusit macar aparent, sa te mentii in afara jocului politic.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:36
eftimie: merci. e bine de subliniat
.
polbac: m-am mentinut, domnule. vezi vreo reclama politica la mine ca la altii? vezi ca sustin pe cineva, chiar daca-mi vine sincer sa o fac ca ma satur si eu de manipularea grosolana din presa? m-am abtinut, n-am castigat nimic in afara de dusmani de la toti simpatizantii politici. de ce? pentru ca eu le-o trag tuturor. n-am preferinte. doar ca atunci cand balanta se inclina prea mult intr-o parte manipulata de presa, promit sa intervin si sa incerc sa conving macar cateva sute de oameni sa voteze invers. de fapt, si azi traiam intr-o dictatura, daca inca nu ti-ai dat seama, dar nu a lui Basescu sau Geoana, ci a mogulilor care vor sa-ti bage pe gat candidatul care sare la cap cu suma cea mai mare.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:40
Durerea e Tibi ca meduze ca acestea sunt voci majoritare. Toxic.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:41
Apropo Tibi, Crin ma saluta ceva mai sus.
Noiembrie 12th, 2009 at 20:58
Tiberiu Lovin, nu a fost un repros ci mai mult o constatare; presa(cotidiana), nu mai pot citi din cauza virusarii politice totale(cateva rubrici din doua trei ziare fac exceptie)si din acest motiv, mi-am selectat o serie de bloguri si reviste saptamanale, care sa-mi mentina apetenta pentru lectura. Atat.
Noiembrie 12th, 2009 at 21:01
tiberiu, ai o reclama cit monitoru chiar deasupra comentariilor, ne trimiti voios catre crin! pot refuza?
gindindu-ma la invitatia pe care ne-ai transmis-o, banuiesc ca primul inseamna cel dintii inscris in competitie, nu premiantul cu coronita. la medalia de aur a canaliilor din presa competitia este foarte strinsa, mi se pare injust ca ceilalati posibili candidati la un loc fruntas sa fie dezavantajati. deci eu votez “nu”, pentru ca sint altii mai grobieni decit dumitrescu si nu e fair-play sa nu aiba si o sansa, cit de mica. deci “nu” o sa ramina.
Noiembrie 12th, 2009 at 21:10
Pana una-alta, Rosca Stanescu e un ziarist-colportor-santajist-securist, iar Macovei este directorul unei institutii a statului care nu are niciun rezultat notabil. Rosca Stanescu poate fi ultimul ticalos, dar Macovei e platit din banii statului sa fie ineficient si sa pozeze in aparatorul integritatii politicienilor-mafioti-santajisti-securisti.
Noiembrie 12th, 2009 at 21:17
turnoff: mogulii au nevoie de sclavi, de cei fara coloana, de aceea si sunt bagati in fata.
Reclama asta de la adsense ma scoate din minti. am vrut sa o scot dar nu mai aparea. m-a invatat si pe mine cineva cum sa blochez pe google adsense. acum nu e cand scriu. probabil se ascunde de mine. DECI nu e reclama pusa de mine ci e pe Google Adsense, sa-l ia zbenga,
Polbac: eu nu am niciun interes politic si nici de gasca, de aceea sunt singur, dupa cum vezi, dar nu mor de foame cum ar dori altii. e greu insa sa rezisti cand vezi mizerii din astea sa nu reactionezi.
flash: am explicat mai sus. nu este a mea.
E adevarat. E primul din coronita din gunoaie, nu si cel dintai ca altfel i-as pune pe SRS, Nistorescu and Chirieac. Ma voi apleca insa si asupra presei locale unde sunt niste pupincuristi de toata jena.
Noiembrie 12th, 2009 at 21:47
eftimie: exprimarea cred ca era “mutat disciplinar”
Razvan Dumitrescu are, probabil, suficienti bani in cont incat sa nu ii pese. Sau suficiente bube in cap incat sa faca jocurile unuia si ale aletuia. Sau a doua e o consecinta a primei mele afirmatii…
Noiembrie 12th, 2009 at 22:36
In sfarsit, in sfarsit! De mult asteptam un astfel de articol despre mizerabilul asta! Ani de zile, seara de seara, a mancat cacat despre pensii. Una-doua, il f…a pe el grija de pensii. Acum, brusc, l-au activat si pe asta, cu stilul lui aparent frecventabil, dar, din cauza asta, cu atat mai blamabil.
Despre Adrian Ursu se poate? (ca tucalara aia de langa el nu merita efortul). Pana la urma, Ursu e vinovat pentru tot ce se intampla la RTV. E director editorial, Hurezeanu e, vorba lui Chirieac, pielea p.., l-au pus acolo ca sa dea un aer de onorabilitate cacaturilor mancate.
P.S. Recunosc, cand il propun pe Adrian Ursu, ca ma simt totusi ciudat, de parca as fi in anii ‘30, in timpul marilor epurarilor, cand Pravda indica pe cine sa mai ancheteze NKVD-ul.
Noiembrie 12th, 2009 at 22:51
kolima:
il propui, dar care sunt motivele?
Nota: In sfarsit nam rezolvat cu Crin Antonescu. Cei de la Google Adsense promit sa nu-l mai bage aici. Dureaza insa cateva ore pana-l scot din carti.
Noiembrie 12th, 2009 at 23:15
Pai, exact ce-a facut Dumitrescu la Realitatea Zilei, a facut Ursu inzecit la Ora de Foc. In prima seara, acum doua zile, nu a zis nimic, dar NIMIC, despre santaj. Cand TRU a ridicat problema, Ursu o tragea cu Dinica, iar Oana Stancu pretindea ca nici macar nu stie despre ce e vorba. Dialogul e halucinant, e pe contramanipulare.wordpress.com. Intr-un final, ca sa-l faca pe TRU sa taca, au bagat un filmulet cu el, pe scena, la un miting electoral, moment in care TRU a parasit studioul. Aseara, iar, spalaturi la greu. A fost ireal. Numele lui Chirieac, prezent in studio, aproape nici nu a fost mentionat, de parca nici nu fusese cu ala de la ANI si cu srs.
Dar nu e vorba numai de aseara. E vorba de un stil de a face emisiunea care numai jurnalistic nu e, seara de seara, cu invitati care sa fie in raport de 5, 6 la 1, si ala singur nu e lasat sa vorbeasca, e ridiculizat, e ironizat, se fac insinuari pe seama lui… Aseara, Chirieac ii spune Andreei Pora “Nu va uitati cum aratati?” Credeti ca a zis cineva ceva?
Noiembrie 13th, 2009 at 01:58
bine zis, m’am uitat si eu la emisiunile lui dumitrescu si ursu de miercuri. niste jeguri de emisiuni, astia n’ar trebui sa se cheme jurnalisti, ci agenti de influenta.
dumitrescu, mai tampitel, a manipulat atat de ordinar ca toata lumea si’a luat seama, pana si unsurosul de duvaz si ametita aia de la pnl. dar ursu a fost mult mai smecher, l’a chemat pe ctp care a spus lucrurilor pe nume, insa prea filozofic pentru cat de mare e mizeria dezvaluita.
dar e clar ca ursu a facut sedinta la realitatea, ca prelipceanu si ailalti de la realitatea fm au tinut’o langa tot cu “jurnalistii” srs si bc si cu ilegalitatea inregistrarii. de cand se dezice presa de o inregistrare bomba pt ca ar fi facuta fara voia impricinatilor?
adauga’l pe prelipceanu la lista, in emisiunea lui de la radio s’a purtat ca dumitrescu la tv.
Noiembrie 13th, 2009 at 02:44
Cel mai trist lucru este că în aceste zile nu a pierdut nici Băsescu, nici Geoană nici Antonescu
………..niciunul dintre hahalerele astea de politicieni! VOI AŢI PIERDUT! VOI PRESA!
În loc să rămâneţi a patra putere in stat aţi ales să fiţi ultima slugă la curtea jegoşilor de politicieni!
Ataete……primul care şi-a furat-o a fost ameţitul ăla de Constantinescu! Acum v-aţi furat-o voi! ŞI V-AŢI FURAT-O URÂT!
PS Lasă că o să creşteţi şi vă faceţi voi mari!
Noiembrie 13th, 2009 at 07:41
Eu nu-l consider gunoi deloc si nici nu cred ca putem fi manipulati de el sau altii…ne-am mai trezit si noi.
Cred ca ceea ce spui aici despre spalarea de pacate a SSR o fi valabil doar pentru fanii acestul jurnalist.Pe noi nu ne intereseaza.
E buna ideea ta,dar ar fi bine ca voi jurnalistii sa veniti si cu dovezi pentru a-i face de cacao pe toti slugoii si manipulatorii din mass-media.
Noiembrie 13th, 2009 at 10:05
Cristian Dogaru de la Banii Nostri.
http://www.baniinostri.ro/Implicatiile-ascunderii-BCR-sub-umbrela-unui-SRL–p254.html (lista de “opere”, sub comentariile la articolul curent)
Un pseudo-jurnalist care nu tine cont de nicio regula de bun simt in materiale, daramite de vreo regula deontologica profesionala. Articolele, desi vandute ca analize de adevar 100% absolut, sunt opinii personale rau-voitoare si tendentioase.
Autorul se da cunoscator in orice este legat de economie, de la piete financiare la pretul painii, precum si in filosofie, religie, sanatate, politica, de fapt, pe scurt, in orice.
Il suspectez si de boli de cap: la el, totul e o mare conspiratie mondiala, iudeo-masono-capitalista, menita sa fure romanasul muncitor de rand, etc etc.
La conferinte, Dogaru face circ si isi exhiba live frustrarile, asa cum o face si pe site. Trateaza publicatia ca pe un blog personal, avand o atitudine … neprofesionista e putin si elegant spus.
Ce e mai trist e ca de la o vreme varsa aceleasi laturi si in paginile Romaniei Libere, in zona de “finante personale”… ce paradox!
Gretos, scarbos. Merita pe deplin un loc in Galeria Gunoaielor din presa!
Noiembrie 13th, 2009 at 10:30
Cred ca gresesti TIberiu intrand in discutia asta. Daca tot te apuci de topuri d-astea nu uita ca exista doua fronturi.
Pentru mine, langa cei pomeniti pana acum, care evident isi merita locul, trebuie sa stea si Tapalaga, Pora, Culcer, TRU si altii ca ei. Asta ca sa nu mai zic de cel mai jenant personaj din presa sau ma rog din “clientii” din Romania, si anume, Radu Moraru.
Indiferent de ce ii mana in lupta ar trebui sa-si dea seama ca prima lor datorie e sa incerce macar sa fie echilibrati si sa-i lase pe cititori sa decida.
Nu ai nici tu si nici ei (ai lui Basescu sau ceilalti) dreptul de a da sentinte. Astea se dau acasa sau la carciuma cu prietenii si nu au valoare decat de barfa.
Am uitat ce suntem si ce ar trebui sa facem si vad cu durere ca ne transformam in procurori, judecatori, avocati, in fine, in orice altceva decat ceea ce ar trebui sa fim.
Noiembrie 13th, 2009 at 11:23
singurul jurnalist cu coloana vertebrala este DAN DIACONESCU DIRECT
in rest toti sint cocosati
Noiembrie 13th, 2009 at 11:24
si uriti la suflet
Noiembrie 13th, 2009 at 11:37
Kolima: interesant. nici eu n-am remarcat ca a jignit-o pe Andreea Pora. Daca a facut asa, individul este un gunoi si mai mare. A jigni o femeie in direct mi se pare cea mai mare mizerie cand nu ai argumente.
Diaconu: ai dreptate.
Gabi: se vede cu ochiul liber. emisiunile lor sau articolele acestora sunt dovezi. in cazul lui Dumitrescu, omul si-a depasit calitatea de moderator si a devenit avocat al diavolului.
propunere: am sa studiez. multumesc.
razvan: este evident ceea ce scriu. nici n-ai nevoie de cine stie ce dovezi. trebuie doar sa te uiti la televizor si ajungi la aceeasi concluzie. una e TRU, care isi asuma sustinerea, sau altii, iar alta e un moderator care n-ar trebui sa fie de partea cuiva. dar cred ca am gresit eu si trebuia sa scriu la acest post si care este rolul moderatorului. poate asa se intelege mai bine.
Noiembrie 13th, 2009 at 12:14
Si presa e romaneasca.
L-am auzit pe Chiriac cum era d revoltat nu ca videanu fura ci pentruc a nu imparte…
cu asa elite ce plm sa ceri omului de rand?
Noiembrie 13th, 2009 at 12:34
Poate ar trebui sa revezi mai multe. De exemplu sustinerea unei singure parti. Extraordinar, tara asta e plina de modele de moralitate. Ce si cine iti da dreptul sa faci pe cineva gunoi, repet intrebarea? Indiferent cine ar fi ala. TRU a jignit cu nesimtire o gramada de oameni cu sau fara sustinere asumata. Asta il face mai bun in opinia ta. Si inca ceva, nu incerca sa mai dai lectii. Aia cu moderatorul e ieftina de tot.
Noiembrie 13th, 2009 at 12:48
Razvan Dumitrescu este din rezerva de cadre care miroase de la o posta a securitatea si fiii, cea care a pus la cale sov invest, fni, bid, curentul, pe stil vechi, oameni in top, gardianul, ziua petrom service. Este de-al casei, cum si nepotul lui Nicolae Popa e pe acolo. In fine, altceva: va incepe o misiune de pedepsire stil comando impotriva lui Macovei, pentru ca fostul procuror dna (adica in virful meseriei, similar cu judecator la inalta curte) a organizat magistral flagrantul. Daca il banuim de naivitate gresim, a facut exact ce trebuie, cu mijloacele perfect puse la punct. Cred (sper sa nu gresesc, eu sunt convins ca nu gresesc) ca intre noi exista prea mult pararea ca srs si chirieac sunt destepti foc si nu pot fi facuti! Iata ca au luat-o rau de tot. Cum va explicati ca Voiculescu si Vintu si-au deconspirat ONG-urile ca sa-l distruga?
Noiembrie 13th, 2009 at 12:54
McGogoo: Buna observatia. Perfect reala. Asta il doare pe el. N-ai auzit ce spunea: fac bani si cand a facut presa un lucru bun. Ei bine, presa a facut si lucruri bune. Unul dintre ele este scoaterea in afara ei a celor de teapa lui.
Razvan: Pai, asta spun si eu, iar acum spui si tu: sustinerea unei singure parti. Un moderator n-are pe cine sa sustina. Nu asta e menirea lui, ci sa puna fata in fata partile si sa dirijeze discutia pentru ca lumea sa aiba ambele variante alea unui conflict, in acest caz. Imi da dreptul sa-i fac gunoaie pe acesti pseudogazetari care nu respecta codul deontologic, care fac de rusine profesie si cand e vorba de mizeriile lor arunca galeata cu laturi peste intreaga breasla. Poate nu ai fost atent, dar atat SRS cat si Dumitrescu au spus ca astfel se pune la indoiala credibilitatea presei si ca este un atac asupra ei. Cum adica? Mai exact, eu si restul colegilor onesti suntem complici la magariile lor? De ce? Sa nu implice o breasla care deja i-a condamnat public. Nu e razboiul nostru, ci ei manipuleaza cu nesimtire, ei fac presiuni, ei sunt acuzati de santaj, nu noi cei care ne vedem de treaba corect. Imi permit sa-i fac gunoaie pentru ca eu sunt de cealalta parte a baricadei, nu a ligii de manipulatori, santajisti si parveniti din presa. N-am inteles de ce zici ca e ieftina treaba cu moderatorul, dar oricum lucrez si la cazul Razvan Dumitrescu legat de fosta sa firma de consultanta politica, radiata in 2007, e drept, dar si la anumite informatii venite recent. Nu ma hazardez sa-l acuz de interese si alte alea pana nu am dovezile si declaratiile oamenilor, dar interesele sale legate de spalarea lui SRS and BC sunt vizibile. Si nu sunt singur care a vazut asta. Altii au scris articole si mai dure. Pe buna dreptate.
Noiembrie 13th, 2009 at 13:00
ce-i misto in c****ul asta e ca tu, Lovin, poti sa-l injuri pe razvan dumitrescu si in acelasi timp sa ramai prieten cu sursele din grup r-c care-ti furnizeaza exclusivitati de genul mailurilor interne, inregistrarilor din sedinte si filmuletelor comice cu reporteri habarnisti. asta, pentru ca grupul r-c e o sherparie la varf in care fiecare vrea sa-i ia gatul lu’ fiecare. apropos, ce mai face dragost stanca?
Noiembrie 13th, 2009 at 13:01
Tiberiu, puteai incepe serialul chiar cu Rosca, un ziarist bunicel pana sa se manjeasca din cap pana-n picioare cu petrolul lui Patriciu. Sau, ca-n Star Wars, puteai scrie “Episodul 1: Amenintarea fantomei Nistorescu”, mai ales ca asta a devenit fostul director EvZ: un simplu spectru care nu mai poate decat sa bantuie peisajul media actual.
Noiembrie 13th, 2009 at 13:43
bad_comapany: ce treaba am eu cu dragos si cu sefii de acolo? n-am. si chiar daca as avea, eu tot asta as scrie. la mine nu merge cu iti fac niste favoruri si ma lasi in pace sau iti dau publicitate si ai uitat de mine. una e publicitatea, alta e politica mea editoriala. si ea mea este sa nu iert pe nimeni, pentru ca asa a ajuns presa de rahat: s-a mers dintr-un compromis in altul si nimeni nu s-a atacat pe nimeni, indiferent de golanii. au mai fost ici-colo cateva scantei, dar n-au facut niciun foc. vorba aia: oamenii cu oamenii iar porcii la rotisor. deci ii fac la foc continuu.
toma: as fi inceput si oricum e in coroana cu gunoaie din presa, dar m-am luat de cel care incearca sa spele astfel de lighioane ale presei. pentru ca srs nu mai este nicaieri in presa, pe cand dumitrescu o face pe corectul lui peste si dovedeste ca nici macar nu-si cunoaste rolul.
Noiembrie 13th, 2009 at 18:42
si acum este in negocieri cu jegurile de la Antena3. Un jegos se duce la alti jegosi. Este tribuna perfecta pentru domnul Dumitrescu. Ramane de vazut daca o sa intre in locul Danei Grecu sau a lui Firea…Sau poate o sa latre alaturi de gadea si stan
Noiembrie 13th, 2009 at 23:28
Mi-a mai vindecat din durere acest articol, d-le TL. Ma uit la mizeriile facute de-al de Dumitrescu si de inca o armata ca si el si-atunci cand nu vad reactii pe masura, am impresia ca sunt eu defecta.
Eu va multumesc pentru acest articol. Este cea mai CLARA atitudine fata de acest tip de mizerii.
Va felicit!
Noiembrie 15th, 2009 at 14:02
sa-ti dau o informatie interesanta. SRS a primit de la Gigi Becali, cash, 15.000 de dolari. Orice apropiat de-al lui Becali, sau chiar el, va poate confirma asta.
Noiembrie 15th, 2009 at 14:27
de ce ignori propunerea Cristi Dogaru? Cele mai grozave aberatii apara in pagina de finante personale de la Romania libera. Intr-o tara normala la cap “ziaristii” de acolo ar fi ajuns demult la puscaria datornicilor. Numai o nulitate ca Turturica ar fi reusit sa pescuiasca asa o gasca de prosti. Problema e ca astia dau sfaturi cititorilor. Eu am nostalgia Rl si din cand in cand mai citesc pe la ei si, o vreme (anul trecut) citeam paginile lor de economie. Super decente. Printre cele mai bune. Acum nu doar ca sunt de necitit, dar te enerveaza erorile grosolane. Pacat.
Noiembrie 23rd, 2009 at 19:54
BANCUL ZILEI :
intrebar :stiti de ce nu va castiga mircea geoana ?
raspuns dat de electorat : pentru ca noi vom vota unul din cei trei candidati psd iliescu, nastase sau hrebenciuc !
t h e o
Noiembrie 23rd, 2009 at 20:28
domnule razvavan dumitrescu,
va rog intrebati-l pe vadim tudor cand iese la pensie ?
ii putem oferi un loc la o asociatie a pensionarilor de etnie maghiara, ca tot este dansul filantrop si ar putea sa ne ajute !
pisto baci
Noiembrie 23rd, 2009 at 21:52
Am votat TRAIAN BASESCU,unii vecini,prieteni,rude au votat CRIN ANTONESCU,dar in al doilea tur intre doua rele se va alegea una mai putin rea adica TRAIAN BASESCU
VOTATI TRAIAN BASESCU numai daca doriti
Noiembrie 24th, 2009 at 19:48
domnule razvzn dumitrescu
vreau sa va transmit un lucru
domnul traian basescu nu este singur
domnul traian basescu are electoratul langa el in momentul de fata este parasit de toti politicienii si lucru acesta era de asteptat
pacat de un singur lucru vorbind de politicieni : pacat de faptul cum a pornit al doilea tur crin antonescu, dupa ce reusise sa se impuna in primul tur reusind in acest fel sa-si puna o amprenta negativa asupra carierei de viitor care parea frumoasa si realizabila
sa revenim : traian basescu nu este si nu va ramane singur atata vreme cat rivalul nu este geoana in momentul de fata ci vechii comunisti moguli si oligarhi precum iliescu, nastase, vanghele, hrebenciuc, vantu, patriciu,hrebenciuc
fara acestia si fara miza pe care o constitue alegerile prezedentiale, poate ca traian basescu nu ar fi avut sansa si electoratul fata de el
dar atata vreme cat aceste ramasite ale trectului
odios si odiosi si ei exista, electoratul va fi in majoritate alaturi de traian basescu
acum sa vorbim si de miza electorala : aceasta miza este formata de 50 miliarde de euro de la ue plus cec-ul care a fost promisa lui vantu de geoana contra sponsorizarii lui si a lui patriciu -sponsorul lui antonesco- si posta care va fi in cooproprietatea celor doi plus hrebenciuc
cec-ul se va transforma in cea mai mare banca care va coordona tote miscarile bancare u.e (saracii de noi si u.e unde vom ajunge!)
acum ganditi-va la doua lucruri : primul ce se va intampla in aceasta situatie cu brd ?, al doilea, asociatii numele a cei doi sponsori cu numele candidatilor pe care-i sprijina si veti intelege de ce antonescu va fi sluga psd-ului si va pieri pe mana acestora la fel ca toti care s-au aliat vreodata cu psd-ul
ar mai fi de spus ca exista sufioceiente dovezi ca psd-ul a “obtinut” pentru geoana multe voturi care nu se pot explica t h e o
Noiembrie 24th, 2009 at 20:40
domnule razvan dumitrescu
va rog cititi-i mesajul de mai sus domnului antonescu facandu-i mentiunea ca ne pare rau de el
t h e o
Noiembrie 25th, 2009 at 19:23
razvan dumitrescu,
Pentru mine esti un nimic. Esti tanar,dar corupt. Ai bani , si ce daca ?…
La fel , miruna munteanu.
Vad in ochii vostri disperarea ;oare de ce? Ca maine nu mai aveti bani daca nu faceti politici murdare?????????????????
TREZITI-VA!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ianuarie 26th, 2010 at 18:10
d.l Dumitrescu, am urmarit astazi premierea lui basescu de la cotroceni a vechii conduceri a BNR. Am o nedumerire mare cu privire afirmatiile lui basescu privind rolul BNR in a solutiona problemele tarii, probleme generate de incompetenta incompetenta guvernamentala.Ma intreb si va intreb ce parrere aveti despre un presedinte care numeste un guvern a nu stui cata oara desi o recunoaste chiar el ca este incompetent. Cel care procedeaza asa se poate numi competent sau cu dragoste de tara si de popor, cand stie ca cei pe care i-a numit duc tara de rapa datorita incompetentei lor. BNR nu ne va putea scoate din criza ci prin masurile lor ne vor prelungi si mai mult agonia. Iertati-ma dar eu cred ca unui astfel de om ii lipseste ceva …. Va rog sa nu va suparati pentru limbaj, dar pur si simplu nu mai pot sa vad atata nerusinare si neobrazare la toate nivelele. Poporul tamoit le suporta toate aberatiile sau poate numai cei care sunt ca ei iar noi ceilalti vom ajunge toti la spitalul de nebuni ascultandu-i. Sigur ar fi cel mai simplu sa nu-i acultam deloc dar nu ne invatam minte niciodata.Va rugam sa prezentati in continuare aceste aspecte si sa nu ne abandonati. Poate asa se vor trezi la realitate si vor face si ceva pentru poporul in numele caruia spun ca actioneaza.Doamne cu ce a gresit acest popor in fata lui Dumnezeu de ne pedepseste asa.
Ianuarie 27th, 2010 at 20:56
[...] pseudojurnalismului promovat de Razvan Dumitrescu, acest Torquemada anti-portocaliu. Cu afinitati mai mult decat evidente, moderatorul emisiunii a gasit de cuviinta sa infiereze partidul de la Guvernare pe motiv ca unul [...]
Ianuarie 28th, 2010 at 10:55
[...] pseudojurnalismului promovat de Razvan Dumitrescu, acest Torquemada anti-portocaliu. Cu afinitati mai mult decat evidente, moderatorul emisiunii a inecat o stire, de altfel importanta, in atacuri politice. Motivul ar fi [...]
Februarie 14th, 2010 at 11:49
XXX
Reporter Virtual: Prostia este cenzurata aici. Incearca sa te inspiri din ceva inteligent. Iti recomand o carte. Nu de joc, geniule.
Mai 14th, 2010 at 08:28
licelismul si prostia sunt la fel in comunism ca si in pseudo-capitalism(ma refer la tara noastra).Specia oportunistilor este buna de prasila,naste,naste,fata,fata lichele si prosti care ne sufoca azi mai rau si mai insidios ca altadata.Aicis-au inscris la comentarii aceia care de bunavoie ar deveni tortionarii nostri,cei ce gandim liber,nu la comanda,deci altfel decat ei.Mi-e sila si cu ata mai tare as iesi in strada sa ma alatur fortei care ar tinti spre PIRATUL si CONTRABANDISTUL sef…il stiti? Ala care zice ca libertatea este instigare la dezordine…ala care a facut din pdl o unitate militara si care va face din ROMANIA O UNITATE MILITARA daca nu e oprit.E incoerent si are personalitate multipla…Nici nemtii nu l-au observat la timp pe HITLER…Cum oare,poti de bunavoie sa slujesti un iresponsabil ..te intreb,@reportervirtual,si pe voi “comentatori”.Si daca va predati proppria libertate,va priveste.De ce vreti sa predati libertatea noastra,a celorlalti?
Mai 31st, 2010 at 11:03
JOS PALARIA DLE.DUMITRESCU!!!!!!
Iunie 14th, 2010 at 23:19
GUNOI esti TU mai BOULE!!!!!!!!!!!!!!
Nota Reporter Virtual: Comentariu cenzurat partial din cauza limbajului licentios.